OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Levering og returnering
Vi tilbyder levering til hele Danmark med DAO. Leveringsomkostningerne afhænger af ordrens samlede værdi. Du opnår gratis levering for bestillinger over 499 DKK. De samlede leveringsomkostninger beregnes ved tjek ud. Vi tilbyder hjemmelevering, samt levering til erhvervsadresser eller pakkeshop.
Vi sender pakken fra vores varelager indenfor 1-2 hverdage, og du kan derfor i de fleste tilfælde forvente at pakken ankommer inden for 1-3 hverdage.
Så snart vi har sendt din ordre afsted, får du en mail med et sporingsnummer, hvor du kan følge din ordre.
Hvis et produkt er beskadiget ved modtagelse, eller hvis der mangler noget i din ordre, bedes du kontakte os inden for 48 timer efter modtagelsen, så vi kan finde en løsning.
Vær opmærksom på, at du, hvis du vælger hjemmelevering og at DAO må sætte pakken ved din adresse, påtager dig risikoen for pakken fra det tidspunkt pakken stilles ved den angivne adresse.
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du modtager din ordre.
Hvis du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten, skal du meddele os dette inden for 14 dage. Du kan skrive til os på kontakt@beautykompas.dk og gøre skriftligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved at undlade at hente eller nægte modtagelse af din pakke.
Hvis du ikke henter din pakke, og den bliver returneret til os, trækker vi et gebyr på 50,00 DKK.
Vi henviser til vores handelsbetingelser, som du finder nederst på siden, for yderligere informationer om, hvordan du returnerer dine produkter. Er du i tvivl om noget, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os på kontakt@beautykompas.dk.
Du skal selv betale for returneringen, medmindre andet er aftalt, eller der er tale om en reklamation på et defekt produkt.

Betaling
Når du handler hos os, kan du bestille produkter via vores webshop. Du vil modtage en ordrebekræftelse på e-mail, når din bestilling er gennemført. Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inkl. moms og andre afgifter, medmindre andet er angivet.
Vi accepterer følgende betalingsmetoder:
- Dankort
- Visa/Dankort
- Mastercard
- MobilePay
Ja, vi benytter sikre betalingssystemer, som krypterer dine oplysninger, så du kan handle trygt hos os.
Betalingen trækkes først fra din konto, når din ordre er afsendt.
Hvis du har brug for at ændre eller annullere din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Hvis din ordre allerede er afsendt, kan vi desværre ikke ændre den, men du kan returnere produkterne inden for fortrydelsesperioden.
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt tilbage, for de produkter du returnerer. Hvis produkterne returneres i ringere tilstand end de er købt, fratrækkes værdien af produkterne det tilbagebetalte beløb.
Vi tilbagebetaler beløbet med samme betalingsmetode som blev brugt ved købet, medmindre andet er aftalt. Beløbet vil blive tilbagebetalt uden unødig forsinkelse, og vil være at se på din konto inden for ca. 14 dage.

Produkter og lagerstatus
Hvis produktet ikke er på lager, vil det stå som udsolgt på vores hjemmeside. Hvis der mod forventning skulle ske det, at du bestiller et produkt, som er udsolgt, kontakter vi dig hurtigst muligt og finder en løsning, f.eks. refundere dine penge, udstede et tilgodebevis eller finde et tilsvarende produkt.
Nej, vi er en online webshop, og alle vores produkter kan kun købes online.

Kundeservice og nyhedsbreve
Du kan kontakte os via e-mail på kontakt@beautykompas.dk. Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 24 timer på hverdage.
Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev på vores hjemmeside nederst til højre. Vi sender jævnligt opdateringer om nye produkter, tilbud og kampagner. Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet.

